Το Rebranding είναι ένα βήμα που τρομάζει πολλές επιχειρήσεις. Όσο τρομακτικό και αν μοιάζει όμως τόσο απαραίτητο και αναζωογονητικό μπορεί να είναι. Με την κατάλληλη μελέτη του υπάρχοντος κοινού και των στόχων της επιχείρησης ο επανασχεδιασμός μπορεί να αποφέρει σε πόλους τομείς.
Το rebranding της παραδοσιακής ψησταριάς «ΚΑΝΕΒΑ» ήρθε να δώσει νέα αισθητική αλλά και να αντικατοπτρίσει την φιλοσοφία της επιχείρησης η οποία έως τώρα δεν παρουσιαζόταν με τον επιθυμητό τρόπο. Στην συγκεκριμένη περίπτωση θέλοντας να δώσουμε έμφαση στο παραδοσιακό ύφος επιλέξαμε διαχρονική τυπογραφία βγαλμένη από την δεκαετία 1950-1960. Τα χρώματα έχουν επιλεχθεί προσεκτικά μέσα από τον χώρο της επιχείρησης. Και που να δείτε το νέο μενού.